توضیحات تکمیلی
با توجه به اینکه کلاس های حضوری مدرسان شریف صرفاً در تهران برگزار می شود و امکان استفاده از کلاسها برای داوطلبان شهرستان وجود ندارد (البته با ظهور روش های نوین آموزشی در دنیا، واحد IT مدرسان شریف با برگزاری کلاس های آنلاین به صورت ویدئو کنفرانس برای داوطلبان سایر شهرهای کشور، امکان استفاده از کلاس ها را برای این عزیزان مهیا کرده است)
همچنین به دلیل منابع متعدد موجود برای هر درس و وقت اندک برای مطالعه تمامی آنها و خواندن منابع به زبان اصلی که برای اکثر داوطلبین مشکل ساز است و در آخر نبود منابع مشخص برای سؤالات، مؤسسه مدرسان شریف با در نظر گرفتن تمامی این موارد، بسته های آموزشی دکتری منحصر به فرد خود را مطابق با آخرین تغییرات و زیر نظر اساتید گردآوری کرده و در اختیار داوطلبان عزیز قرار میدهد.
در ذیل به برخی از ویژگی های بسته های آموزشی دکتری اشاره میکنیم:
*) تألیف و بررسی زیر نظر اساتید صاحب نظر کشور.
*) تشریح جامع و کامل دروس همراه با مثال های کافی.
*) منطبق بودن مطالب درسی آورده شده با آخرین تغییرات سازمان سنجش.
*) آوردن نکات تستی و مطالب مهم جهت پاسخگویی به سؤالات.
*) حل تشریحی سؤالات آزمونهای سراسری و آزاد همراه با توضیح ساده و روان.
بسته های آموزشی دکتری مهندسی شیمی
بسته های آموزشی دکتری مهندسی شیمی – مطابق با آخرین تغییرات سازمان سنجش | ||||||
نام و کد رشته امتحانی: | ||||||
مهندسی شیمی (کد 2360) | ||||||
مواد امتحانی: | ||||||
1- استعداد تحصیلی
2- زبان انگلیسی 3- مجموعه دروس تخصصی در سطح کارشناسی شامل:
4- مجموعه دروس تخصصی در سطح کارشناسی ارشد شامل:
|
||||||
رشته های مرتبط که فارغ التحصیلان آن می توانند در این کد رشته شرکت کنند: | ||||||
|
||||||
مواد پکیج آموزشی موسسه و زمان ارسال آنها: | ||||||
|
بسته های آموزشی دکتری مهندسی شیمی-بیوتکنولوژی
بسته های آموزشی دکتری مهندسی شیمی – بیوتکنولوژی – مطابق با آخرین تغییرات سازمان سنجش | ||||||
نام و کد رشته امتحانی: | ||||||
مهندسی شیمی – بیوتکنولوژی (کد 2360) | ||||||
مواد امتحانی: | ||||||
1- استعداد تحصیلی
2- زبان انگلیسی 3- مجموعه دروس تخصصی در سطح کارشناسی شامل:
4- مجموعه دروس تخصصی در سطح کارشناسی ارشد شامل:
|
||||||
رشته های مرتبط که فارغ التحصیلان آن می توانند در این کد رشته شرکت کنند: | ||||||
|
||||||
مواد پکیج آموزشی موسسه و زمان ارسال آنها: | ||||||
|